środa, 6 maja 2015

kocyk na szydełku

Od kiedy pamiętam umiałam robić na drutach, później na szydełku. Nauczyłam się od babci, niestety tylko podstawowych wzorów. Nigdy jenak nie zrobiłam nic od początku do końca, no... może raz szalik którego i tak nigdy nie nosiłam. Teraz się zawzięłam i powstał kocyk na prezent dla małej dziewczynki. Zrobiony na szydełku, podszyty bawełną. Tak bardzo mi się podoba, że musiałam go gdzieś pokazać, upublicznić :)

kocyk na szydełku z kwadratów babuni (granny squares)




włóczka Yarn Art JEANS podszyty bawełną



5 komentarzy:

  1. Bo kocyk jest naprawdę słodki i cudowny.Bardzo musiałbyć pracochłonny, ale efekt jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo dobrze,że go pokazałaś bo jest śliczny!!!!
    Ja zaczęłam robić kwadraty i -no właśnie ,leżą w koszyku i czekają na swoje 5 minut ;p

    OdpowiedzUsuń